2019. január 28. 18:28 - Nika13

Wobenzym tapasztalatok

A Wobenzym beszerezhető az Európa patikán keresztül, Németországból. Egy magyar webáruházben szintén kapható, de én személy szerint innen nem igazán ajánlom a rendelését, mert pár ezer forinttal drágább így.

A Wobenzym (én a sima változatot szedtem) egy német gyártású emésztőenzim keverék, azonban a lyme-kór terápiájában is alkalmazzák (legalábbis hozzáértő orvosok). Szedésével a borrelia baktérium úgynevezett biofilmes formáját célozzák meg és kívánják ezeket a biofilm telepeket feloldani vele. A tapasztalataim alapján eredményesen.

Az ajánlott maximum adag az 3X2 kapszula naponta, leginkább étkezések előtt. Vannak akik arról számoltak be, hogy a gyomrot irritálhatja, ilyenkor megpróbálhatjuk egyesével bevenni, vagy étkezés után pár órával esetleg. Őszintén szólva én mindig étkezés után vettem be, és szerintem így is hatásos volt. Egyébként az emésztést is érezhetően segíti, ha már emésztőenzimekről van szó. Az adagolást érdemes óvatosan, az adagolást folyamatosan növelve felépíteni, ha nem akarunk kellemetlen meglepetéseket - értsd ez alatt az erősebb herx-reakciót vagy tüneterősödést.

58.jpg

Én ezért napi egy szemmel kezdtem az adagolást, majd emeltem napi két és három szemre. Fontos még megjegyezni, hogy semmilyen baktérium írtást nem csináltam mellette, csak Urbán (frekvenciagenerátor) gépet használtam bizonyos gasztroenterológiai okok miatt. Első pár nap nem éreztem semmit, majd kb. egy hét után az amúgy is meglévő köhögésem és légcsőhurutom igencsak felerősödött, és nátha jellegü orrfolyás is jelentkezett (nem voltam megfázva, ezek a tünetek enyhébb formában fennállnak már évek óta nálam). Majd Urbán gép használata alatt és után a lábamban erősebb izomfájdalom is jelentkezett. A következő "furcsa" dolog az "izomrángás" volt has tájon.... majd hasi fájdalmak is jelentkeztek, mind alhasi, mind béltájon. A legkellemetlenebb tünetem azonban a szemgolyó fájdalom és a szememen jelentkező enyhe "homályos" látás volt amit dioptriaromlás is kísért. A szemeim valahogy nem egyformán fókuszáltak rövid és közepes távolságon főleg, de távolra sem volt az igazi. Ekkor napi három szemig jutottam a szedésben, mivel azonban az Urbán gép úgy tünt nem tud ezekkel a "felbukkanó" tünetekkel megbírkózni, és hát ezek nem igazán illetek be az eddig tapasztalt herxheimer reakció tünetei közé sem, ezért abbahagytam a szedését, egy későbbi és alkalmasabb időpontra halasztva azt.

Összefoglalva: a Serrapeptase-zal ellentétben ezt a biofilm oldót igen hatásosnak találtam, azonban én csak komolyabb lyme baci írtás mellé ajánlom, mint gyógyszerkúra vagy valamilyen gyógynövény protokoll (Cowden, Buhner). Önmagában alkalmazva szerintem inkább csak felerősíti a már meglévő tüneteket, ezek azonban csak az én tapasztalataim. Nálam leginkább az idegrendszeri és emésztőszervet érintette, de ez szerintem egyéni.

Érdekesség: A foggyökér felett lévő kisebb puklit (készült panoráma röntgen és negatív) a wobenzym simán eltüntette nálam. (A biofilmes alakok szeretnek odabújni?) A wobenzym szedése után kb. egy hónappal a kis pukli visszatért.... További érdekessége a terméknek, hogy még vagy egy tucat betegség esetén szintén ajánlják a szedését, pl. daganatos megbetegedéseknél.

 

komment
süti beállítások módosítása