2019. március 05. 23:49 - Nika13

Thick Pathogen Nosode tapasztalatok

Alternatív lyme terápia homeopátiás nozódákkal

A Thick Pathogen Nosode egy homeopátiás szer, azon belül is a nozódák közé tartozik. Általában ezek valamilyen vírus, baktérium vagy egyéb kórokozókból kivont homeopátiás szerek. A TPN egy többkomponensü szer, tehát többféle kullancsok által terjesztett vírus és baktérium nozódáit tartalmazza. A nozódákról bővebben itt lehet olvasni: http://tgy-magazin.hu/homeopatia/nozodak-immunrendszerunk-edzoi 

Én csak amerikai oldalakon találtam ilyet, ezek nagy része pedig nem vállal szállítást Európába. Ezért a rendelése egy kicsit bonyolultabb, de vannak már direkt ilyen tengerentúli postázásra szakosodott amerikai cégek. Én a My US nevü csomagküldő szolgálaton keresztül rendeltem az enyémet. Először is kinéztem a terméket amit rendelni szeretnék, a Professional Formulas nozóda keverékét választottam, mert ennek tünt a legjobbnak az összetétele. A terméket kosárba kell tenni, majd szállítási címként a My US által megadott USA-beli címet kell megadni - itt található a cég, akik utána továbbküldik majd nekünk a vásárolt termékeket. A rendelésünket ide ingyenesen szállítja a Pure Formulas nevü webáruház kb. két munkanap alatt. Majd a My US regisztráció után, (én az ingyenest választottam érdemes ezt választani, amennyiben csak eseti megrendeléseink vannak az USA-ból) megadva az európai címet  15 USD dollárért továbbküldik nekünk Magyarországra, és előny még, hogy paypallal is lehet fizetni náluk. Körülbelül 7-10 munkanap a szállítás. Mivel a termék 22 EUR alatti, ezért a vámolási macera is elkerülhető. A postaköltség azért nyilván függ a termék méretétől is, ha valaki mást vagy mást is rendel.

tick-pathogen-nosode-2-oz-by-professional-formulas.jpg

Mint írtam, ez egy nozóda keverék, melyet kifejezetten "kullancscsípés" esetére fejlesztettek ki, méghozzá az amerikai kontinensen megtalálható borrelia altörzsekre és vírusokra. Szerencsére az Európában a kullancsok által terjesztett borrelia altörzseket (legalábbis részben) szintén tartalmazza, de van benne pl. Coloradoi kullancs láz nozódája is, aminek itt valószinü azért nem vesszük sok hasznát.... mint ahogyan a Sziklás-hegyi foltos láz sem fenyeget minket annyira. A következő kórokozók nozódáját tartalmazza (angol elnevezéssel):  Borrelia burgdorferi‚ Borrelia andersonii‚ Borrelia atzelii‚ Borrelia garinii‚ Borrelia japonica‚ Babesia microti‚ Ehrlichia chaffeensis‚ Bartonella henselae‚ Anaplasma phagocytophilium‚ Mycoplasma fermentans‚ Rickettsia rickettsia‚ Tularemia‚ Herpes virus #6‚ Colorado tick fever‚ Rocky Mountain Spotted Fever.

A javasolt adagolás napi 3*10 csepp nyelv alá csöpögtetve, betartva a homeopátiás gyógyszerek szedésével kapcsolatos szabályokat, mint például nem fogyasztunk bevételükkel egy időben mentolos, illóolajos termékeket, nem használunk mentás, mentolos fogkrémet. 12 év alatti gyerekek esetében a javasolt adag felét kell alkalmazni.  Én semmiképpen sem ajánlom a maximális adagolással kezdeni, mert erős herxheimer reakciók vagyis tüneterősödések várhatóak. Kezdetnek a napi 3*3 csepp bőven elegendő, ha nincs tüneterősödés (amire kicsi az esély), akkor lehet óvatosan növelni az adagot. Gyakorlatilag mivel igen sokféle baktérium és vírus kivonatát tartalmazza, ezért mindenféle tünet erősödhet tőle, nekem az izomfájdalom, szívdobogás érzet, eldugult orr és agyi köd jelentkezett leginkább. A külföldi tapasztalatok alapján minimum egy teljes üveggel érdemes beszedni, egy üveg elég sokáig tart, főleg a kezdeti kisebb adagolással számolva.

Mivel ez homeopátiás szer, ezért mindenképpen kiegészítő kezelésnek javaslom, csodákat azért nem kell tőle várni, és hosszabb használata javasolt a külföldi tapasztalatok alapján. Elsődlegesen nyilván az immunrendszert erősíti, de nálam például sokat javított az állandó garatcsorgáson, köhögésen és orrduguláson is.

Innen rendelhető meg: https://www.pureformulas.com/tick-pathogen-nosode-2-oz-by-professional-formulas.html?rrec=true#reviews

My US, rajtuk keresztül postáztattam tovább Európába: https://www.myus.com/

Érdekességként még annyit, hogy a Pure Formulas nevü oldal rendszeresen hirdet nyereményjátékokat, melyre a termékhez mellékelt levélben hívják fel a figyelmet. A tőlük rendelt termék(ek) fotóját feltöltve az Instagramra meg kell hivatkozni őket, és így visszanyerhetjük a rendelésünk árát. Én a kiskutyámmal együtt fotóztam le a rendelésemet, és vissza is nyertük a 20 USD-t, ezt már akkor tudtam meg, amikor visszautalták a PayPal-omra az összeget. Nemhiába hívják a kutyámat Mázlinak.....Tehát gyakorlatilag ingyen próbáltam ki ezt a nozódás szert, ha valaki homeopátiás kiegészítő kezelésben gondolkodik, akkor ez egy jó választás lehet. Jelenleg már a második üveget fogyasztom.

images.jpg

 

komment
süti beállítások módosítása